2008. július 20., vasárnap

Vásárlás Pesten és Bulíííí :)


Sziasztok! Hát itt vagyok! Ne aggódjatok nem feledkeztem el a frissítésről :) Csak tegnap azért nem tudtam mert nem voltam egésznap itthon! Egyfolytában úton voltunk, itthon nagyon keveset tartózkodtunk! Na a tegnapi napról : Reggel 8:23-as vonattal indultunk, felértünk Pestre...aztán hosszas metrózások után elértük a Westendet(L), jajj képzeljétek el a metrón találkoztam Ungár Márkkal, hogy milyen kicsi a világ :) Jól el is beszélgettünk, bekisért minket a Westendbe, de ő nem maradt sokáig mert délre menni kellett a sulijába a Média Akadémiára! De azért meghívott minket egy italra! Tök aranyos volt! Aztán elbúcsúztunk és nekivágtunk a shoppingolásnak! Majdnem minden jobb boltot összejártunk! Sanyi vett e New Yorkerben rózsaszín inget,fehér aranyozott pólót,és egy Fishbone gatyát...én is a New Yorkerben vettem egy trikót,halálfejes! Igen vagány ;) De a Sanyi erőlködött és az enyémet is kifizette! Ezután folytettuk utunkat, Sanyi meglátott Dolce strandpapucsokat...meg is kérdeztük van-e méretében mert Sanyinak női méretű lába van 41-42 :D Sajnos már csak utolsó darabok voltak! Drágám nagyon mérges lett! Megéheztünk elmentünk a Mekibe kajcsizni, kettő sajtburgert ettem kis adag sültkrumplesszal és kis colával! Sanyi is ugyanezt csak ő 3 hambit :D Mentünk tovább Sanyi vett egy tornacipőt a Playersroom-ban, de valami állati jól néz ám ki, hófehér magas szárú és Levi's! Pont jó lesz majd a fehér gatyájához! Jajj a nap fénypontja, Sanyitól kaptam egy olyan édes plüss makit, erre vágytam...mert Sanyit Makinak szoktam hívni :DDD Utána elmentünk az Aboriginalba...vettem egy nagyon répagatyát...rásimul a bokámra! Szürke színe van! Nagyon jól néz ki, legalábbis nekem nagyon tetszik! Ezután elmentünk a Speedoba és Sanyi vett magának egy tök jó papucsot, olyan mint a fürdőgatyája kékvirágos saru :) Ezután már itt volt 5 óra és indultunk haza mert estére szülinapi bulira voltunk hivatalosak! Krisztiánnak nagyon jó ajándékokat vettünk,ő volt a szülinapos...vettünk neki egy olyan bögrét,hogy női mell alakja van és a mellbimbóból kell kiszivni az innivalót :DD Meg egy szülinapos párnát :) Hazaértünk aztán gyors készülődés után, átmentünk negyed 10-re értünk át! Odaadtuk az ajándékot..Krisztián nagyon örült neki, fel is szentelte :D Nagyon jól elvoltunk Krisztiánéknál, elnevetgéltünk...kicsit be is csiccsentettem XD De az sosem árt..amúgy meg senki se volt józan :D Nah a lényeg,hogy király volt, éjfélkor átmentünk citybe...elég sokan voltak mert Peat Jr. volt! Bent taliztam Vivi drágámmal, Évikémmel és Brigimmel..a két valódi ribi :DDDD Szeretem őket :) Táncoltam sokat, Sanyi is végre mert a végén a progit nyomtak, drágám nagy örömére...bár én is táncoltam nagyon sokat! Bent volt Sógorom is, vele is koccintottam :))) Mert még bent is azért töltögettünk elég szépen! Hűűűű most naon sokat írtam elégedjetek meg vele! Holnap meg már indulunk nyaralni, szal frissítés nuku! :) Szióka! Puszihegyek (KKKKKKKKKKKK)

Nincsenek megjegyzések: