2008. július 3., csütörtök

Egy jóó nap :)


Nos hát tegnap, fél 4-re mentem Sanyihoz...de szokás szerint megint késtem :DD De tőlem ez már megszokható :)) Kb. 6-ig náluk voltunk aztán kicsit elmentünk a mamához mert már majdnem egy hete nem láttam...örült is nekünk nagyon :D...Már egyből kajáltatni is akart minket..Mamszim...mindig fel akar minket hízlalni! De amilyen finomakat főz, nehéz is lenne ellenállni :)))) Szerencse,hogy elmentünk legalább nem uncsizott mert szegény amúgy is egyedül volt otthon..András bácsi dolgozott... 8-kor visszamentünk Sanyiékhoz aztán kicsit beszélgettem anyósommal(L), annyira szeretem nagyon aranyos...újságokat nézegettünk és Sanyinak megakadt a szeme egy faházon...és gondokodott rajta,hogy nem is lenne rossz ötlet egyet felállítani az udvarban! Mondjuk szerintem is tök jó lenne...Ellenénk ott kint az biztos :)) Konyha nem is kellene mert bent is lehet főzni..csak éppen egy fürdőszoba,wc, és egy szoba..és tök jó is lenne! Ahogy kiszámolgattuk kb egy millióba kerülne, hát nem olcsó...ennyiből már lehetne csinálni szinte egy padlásszobát is! De akkor ugyanaz lenne mint nálunk, az én szobámban...van vagy 40 fok ilyenkor nyáron...nem lehet egyszerűen megmaradni! Na egyenlőre ennyit tudok írni :) Majd még fríssítek ma az tuti :) Puszim(K)

Nincsenek megjegyzések: