2008. július 5., szombat

Szülcsinap :)


Szióka Mióka! Hát eltelt a szerelmem szülinapja! Nagyon jól sikerült! Bár csak kettesben ünnepeltük, akkoris sokkal jobb volt mint bármilyen party!! Kettesben a legédesebb az tuti :)) Kapott tőlem egy olyan fain fürdőgatyát, Hawai mintás...nagyon cukikán áll rajta :)) Ma még semmi extra nem történ egyenlőre! Egész délelőtt Besenyő családot néztem, szétröhögtem az agyam! Már nagyon régiek az tuti, de szerintem az emberek nagyrésze nem tudja megunni :D Legalábbis én nem! A gyerekkoromra emlékeztet tisztára :)) Lehet,hogy ma megyünk a Szabadszállási napokra, de még nem tuti...viszont discoba 100% hogy megyünk! Kiváncsi leszek milyen lesz a party...de szerintem a szokásos arcok lesznek :S Nah mindegy majd kiderül :))
Egyenlőre ennyit tudok írni :) Puszcsíííí

Nincsenek megjegyzések: