2008. július 17., csütörtök

Shopping körút :D


Szióka! Újra itt vagyok! Nagyon jó volt a tegnapi napom is! Mondjuk délelőtt eléggé uncsiztam..de azért Balázzsal nagyon jól eldumcsiztunk?? Igaz?? :D A délután szupcsika volt! Szerelmemmel elmentünk vásárolni, vagyis úgy kezdődött az egész,hogy Sanyi akart telót venni..Ajánlották neki a K770i-t..de neki nem annyira tetszik, ezért megrendeltük a csajszitól a W900i-t..az azért már nagyon jó kis telefon :)) Ha minden igaz akkor péntekre hozzák! Ezután folytattuk a vásárló körutat! Bementük a Sikk Divatüzletbe...Sanyi vett magának 3 G.Gecco pólót és egy G.Gecco fehér nadrágot! Nagyon sexyn áll neki az összes ruha :)) Az egyik póló zöld fehér csíkos és egy autó van a hátulján a másik zöld és strasszköves, a harmadik pedig fehér és kék a gallérja! Aztán átmentünk a Bakér üzletházba! Vettem magamnak egy fekete gatyát és egy zöld felsőt! Nagyon jól néznek ki! De majd még veszek cuccokat csak nem itt akarok! Majd Kecsón, vagy lehet Pesten! Majd meglátjuk! Ezután elmentem Sanyiékhoz, kicsit pakolászni kellett mert anyukájáék ma érnek haza a nyaralásból! Szépen ki is takarítottunk! Ezután befeküdtünk az ágyba! Szinte rögtön be is aludtunk! 2-kor jöttem haza Sanyiéktól! Ráadásul gyalogolnom kellett....mondjuk az a jó,hogy nem vagyok egy parázós fajta! Mondjuk tegnap kicsit meglepődtem, mert ilyen sikolyokat hallottam, most nem tudom,hogy állat csinálta vagy ember..de a rétek felől jött a hang! Szóval nem tom mi volt...Nah mindegy! Mindjárt indulunk Hartára horgászni, tök jó lesz! Csak nagyon meleg van, de nem baj viszek bikinit és napozgatok, vagy ha nem bírok napozgatni a melegben akkor beülök a kis pavilon alá, ott legalább jó hűvös van! Elleszek én :)) Ez az utolsó idei hartai horgászat úgy néz ki... Úgyhogy muszáj elmennem :))) Nah nagyjából ennyit tudok most írni! Majd még jövöööööök :))) Puszcsííí (K)(K)

Nincsenek megjegyzések: