2008. július 10., csütörtök

Húhhh....


Szióka! Nah végre itt! :DD Majd elmagyarázom,hogy miért is írtam,hogy "végre... Nost még írok egy kicsit a tegnapi napról! Állati jó volt! Elmentem délután Évivel vásárolgatni és csavarogni! Jocó hazahozott minket...uténa mentem a Sanyihoz fél 7-re mert megint maszekolt szegénykém! Aztán elkezdtünk grillezni Szerelmem,Sógorom,Gyula és én! Aztán később csatlakozott Varsányi is! Nagyon sokmindent sütöttünk és nem kevés pia fogyott (sőt nagyon is sok)...Enyhén berúgtam :DDD Tudjátok milyen a Baileys-es pohár...nah abból megittam 2 pohárral teltöltve, plussz még vedeltem pezsgőt is hozzá! Szal K.O. voltam...nagyon állati volt a buli :DD Aztán bevonultam Sanyival aludni, mert kissé elálmosodtam :) Be is aludtunk rendesen 5 perc se kellett szerintem :D Hajnal 3-kor hazajöttem, befeküdtem az ágyba és aludtam is! Reggel fél 8-kor csörgött a telóm, Évi volt az,hogy keljek mert 9-re mennem kell modellkedni..én voltam a lábmodell mert Évi most vizsgázott műkörmözésből! Beértem Dalmival 9-re ő volt a kézmodell! Úgy volt, hogy lábbal kezdenek aztán kiderült,hogy mégiscsak kézzel! Na én reggel 9-től eddig ott ültem...na de közben megcsinálta az Évi nagyon szépre a lábimat :))) Egyenlőre még nem tudnak eredményt mert még szóbelizni kell! Szal egy kicsit elfáradtam a semmittevésben...már azt sem tudtam mit csináljak unalmamban...De Éviért mindent :))) Nah nemsokára...vagyis sokára :(((( megyek a Sanyihoz...most kint van apummal horgászni! Kiváncsi vagyok fognak-e valamit! Jujj holnap után már megfogok öregedni...18 leszek...te jó isten :DDD Állati buli lesz szombaton Sanyiéknál eddig kb vagyunk 40-en... Szombaton jön hozzám Niky babym, együtt fogunk készülödni! Annyira imádom a csajszimat,hogy nagyon! Tisztára hasonlóak vagyunk :)) Ő a kis tesókám :) Jó is lenne! Nah egyenlőre ennyit tudok írni!! De majd még jövök valamikor, azt nem igérem,hogy ma még frissítek! De holnap biztosan! Egy nap se maradhat el frissítés nélkül! Pusszantalak titeket kedves blog olvasóim (K)(K)

Nincsenek megjegyzések: