2008. július 1., kedd

:))

Nos hát sziasztok! Újra :D Hát ma még úgy annyira nem történt semmi extra! Ma is elég korán keltem! Pedig hajnalban jöttem haza Sanyiéktól :D Voltunk tegnap vacsizni, finom Brassóit ettem...Tartármártással, Szerelmem meg valami uborkával és sajttal töltött husit evett :) Nagyon jól laktunk! Ma megyünk ki horgászni Zsigával...jó lenne fogni megin finom kis kárászkát! Annyira megszerettem horgászni!! Pedig régen kimondottan utáltam! 3-kor indulunk ki és lehet, hogy késő éjszakáig kint leszünk, ha meg nem esznek minket a szúnyogok :DD
Jajjj...ma kiderült,hogy Éviék jönnek velünk nyaralni, szóval tök kircsike :)) Biztike nagyon jól elleszünk ;)) Na asszem egyenlőre ennyiiii :) Majd még jövök pussza!!


1 megjegyzés:

Balázs írta...

Azt kell h mondjam igy elso kommentre h nem rossz irasok. Jok lettek az elozo kepek is. Remelem nektek is olyan jo kilatasaitok vannak a nyaralasra mint nekunk:) jok legyetek am. Bocsi az ekezetek miatt iphone rol irok.