2008. július 6., vasárnap

Király tegnapi nap :)))










Szióka!! Állati jó volt a tegnapi nap! Itt volt nálam Sanyi délelőtt 11-től délután 6-ig! Hazament fürcsizni és már jött is vissza hozzám olyan 9 felé :) Készülődtem..és 10-kor elindultunk discoba! Nagyon jót buliztunk szerelmemmel,Balázzsal,Vivcsííímmel,Tomimmal,Nikyvel :)) És még sokkal... De Vivimmel volt a legeslegjobb, fent táncoltunk a színpadon :D Két hülyegyerek meg lekamerázott minket :DD Sanyi egyáltalán nem is volt mérges,hogy fent táncolok a színpadon! Jól is esett naon :) Elvoltak addig Balázzsal dumcsizgattak :) Tomimat meg vígasztalnom kellett sajna :( Az maradjon az én meg az ő titka hogy miért is :( Nagyon sajnáltam szegénykét! De ezt leszámítva nagyon kis ütős buli volt!!!! Jövőhétvégén még ráteszünk egy lapáttal...Házibuli lesz Sanyiéknál...Az ő szülinapja meg az én szülinapom egybe lesz tartva! Jó sok mindenkit meghívtam! Remélem sokan el is jönnek! De hát majd kiderül!! :) Pussza

1 megjegyzés:

vivacica írta...

Hát az biztos,hogy király party volt!!Régen buliztam már én is egy ilyen jót!!Örültem,hogy Balázs is jól kijött a Sanyival meg nem uncsizott:):)Az a Színpados jelenet nem semmi volt az biztos!!:D:D:D:DNa cupiiiiiiiii(K)(L)