2008. július 18., péntek

Shipiii Shopiiii :DDDD


Szióka! Megint itt vagyok! nagyon jó volt teganp a Hartai horgászat...fogtunk jó pár halat! Reggel 10-kor mentünk, és kint voltunk este fél 10-ig! Jó gyorsan telt az idő, bár horgászással mindig gyorsan tellik, imádom egyszerűen :))) Miután hazajöttünk, annyira fáradt voltam,hogy csak annyira volt erőm,hogy bedőljek a pihe puha ágyikómba...és már aludtam is :)) Felkeltem reggel 7-kor, hát jó korán! Beültem a gép elé, telóztam Sanyival! Meg persze megettem a túrórudikámat :D Aztán hipp hopp itt volt 9 óra úgy döntöttem elmegyek shoppingolni, vettem kettő fülbevalót, bizsukat mert én csak azt hordom!!! Ilyen tök nagyok, állatikkkkk :)) Kis fülbevalót soha fel nem vennék...nem szeretem, nem mutatós... Ezután folytattam utamat, és megláttam egy ezüst papucsot, fából van! Húúúúh gyönyörű, ezt is megvettem, ilyen magas talpa van! Jó lesz hétvégén a discoba :) Nagyon nagyon tetszik, mondjuk jó magas vagyok benne de nem baj :) Holnap folytatódik a shopping...Sztem Lurdy lesz de nem biztos még...mondjuk ha már Pesten vagyunk akkor tuti találunk bevásárló helyeket :) Nem kell félni :) Korán indulunk! De nem baj kibirjuk!! Ma jön meg Sanyinak a szupcsííí telója, már nagyon várja a kis szerelmem! Nah ennyi volt egyenlőre!!! Puszcsííítóóó (K)(K)

1 megjegyzés:

Balázs írta...

Júúúúúújjjj de kemény csaj :):) Na ez az!!!! Jó képek :D