2008. július 11., péntek

A nagy Ho Ho-k :D















Szióka! Ismét itt! :) Nagyon jól sikerült a tegnapi horgászat! Nagyon jól elvoltunk! Fogtunk 15 pontyot, 7 amúrt,meg egy kg-os keszeget! Szóval jó volt a kapás! Ezek a hartai halak nem semmik, egyből viszik a botot :D Csak úgy recseg az orsó! Tök izgalmas! :))) Hihetetlen mennyire megszerettem horgászni :)) Igaz most én nem fogtam semmit, mert még belekell jönnöm! Még igazán nagy halat nem fogtam! De majd annak is eljön az ideje :) Nah ma lesz a buli Sanyiéknál...már nagyon várom! Jah és már 18 éves vagyok, mert pontban reggel fél 9-kor születtem :)) Szóval már felnőtt vagyok :):) Most egyenlőre nem tudok semmi fontosat írni nagyon! Majd még szerintem jövök ma! Még korán van, írni is alig tudok :DDD Puszilok minden blogolvasót! (LLLLL)

Nincsenek megjegyzések: