2008. július 11., péntek

Hosszú nap...


Szióka! Megint itt vagyok :)) De ezt már megszokhattátok,hogy mindig naprakészen frissítek! lehet,hogy ma csak ez lesz az egyetlen frissítés! majd elmondom miért is! Tegnap már kiveséztük a lábmodellkedés témát! Szal fárasztó volt az már tuti... Plussz még tegnap volt az apóshorgászat(Sanyi és apukám)..Apu beakart ijeszteni,hogy kint maradnak éjszakára..én meg majdnem el is hittem! Jót nevettek rajtam :DD Kb. fél 10-re értek haza a horgászatból! Sanyi fogott egy szép nagy pontyot és kettő keszeget, bár abból egyiket apa adta neki! Mikor odaértem hozzá ment javában a halpucolás! Jajj és a Sógorom megint bulit csinált, amiről nem is tudtam :D Csak belépek ott vannak kb 6-an 7-en! Hát Sanyi nem örült neki mert ő pihenni szeretett volna és ők olyan hangzavart csináltak, hogy nehéz lett volna aludni! De végülis bealudtunk... Hát ez a grillparty megint jó nagy berúgásba torkollott...estek keltek...szép :S Jó sok pálinkát ittak meg Bort, energitallal...Ja és a gyagyák a parázst a grillen, felöntötték hígitóval...mert elfogyott a gyújtófolyadék...hát tiszta hígitóízű lett a hús! Egy falatot ettem belőle! És ki is köptem! Nagyon rossz volt! Ezek a gyagyák meg hívogattak ilyen "helyi ribiket"...mármint ilyen mindenre kapható csúnya lányokat...Aztán engem is megbíztak,hogy hozzak egy-kettőt a bulira...dehogy hozok... Elég lesz nekem Nikykém..Bár őt a Sógimnak hozom, mert nagyon tetszik neki a Babyke! Ma meg megyünk Hartára, csónakos horgászatra! Bevallom őszintén kicsit félek,h beleborolunk a vízbe...mivel a Zsiga és Sanyi összesen megvannak 200 kg-ok, hát nem tudom mennyit bír a csónak! Ma végre megtanulok bedobni! Mert ezt a csatornán nem tudtam volna gyakorolni mert maximum csak nádat fogtam volna :D De akkor Sanyi szerintem ki is nyírt volna :DDD 30 000 ft-os botot adott nekem, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére :) De most állítólag kapok valami új erősebb botot...kíváncsi leszek,hogy milyen! Már várom a horgászatot nagyon! 3-kor indulunk és kint leszünk estig!! Utáne megyek Sanyihoz mert ott alszom nála! Nagyon jó kis nap lesz az biztos! Már csak 1 nap és felnőtt korú leszek :((( Egész életemben erre a napra vártam de most valahogy mégsem annyira akarom...mostmár rohanni fognak az évek és többé nem leszek gyerek :(( Jön a nagy betűs élet :( Hihetetlen,hogy az ember milyen gyorsan öregszik :( Ez szomorú!!! Nah szóval holnap reggel fél 9-kor már átlépem a felnőttkor küszöbét :) Nah egyenlőre megint ennyi! Írtam nektek megint egy regényt csak győzzétek olvasni! Pussz (K)(K)(K)

Nincsenek megjegyzések: