2008. július 7., hétfő

Strandolás, stb..


Szióka! Nagyon jó volt a tegnapi nap! Kimentünk Sanyival a strandra,fél 4-kor...kint volt Tomikám is :)) Tök jól éreztük magunkat, csak jött a vihar..és gyorsan hazakellett tekernünk! Úgyhogy nem sokáig élvezhettük a strandolást :(( Akkora nagy vihar volt :S Utálom a viharokat, nem azért mert félek...de ha egyszer nyár van akkor ne legyen már vihar! Süssön a nap legyen 40 fok! Nem ilyen szar idő! Most is úgy lehült a levegő :S Ráadásul szar időben semmit se lehet csinálni! Csak bent kuksolni a lakásban! Nah mindegy... Sanyinál voltam hajnali 1-ig, kb akkora kicsit elállt az eső aztán eltudtam indulni! De legszívesebben még maradtam volna a drágám mellett! Hiszen ott a legeslegjobb! Hazajöttem, befeküdtem az ágyba kicsit még DVD-ztem, néztem a Ne légy barom 1-et! Jó régi film, de szerintem marha jó! Igaz most kivoltam merülve, úgyhogy hamar bealudtam! Nah ennyit tudtam egyenlőre írni! Majd még frissítek! Puszika

Nincsenek megjegyzések: