2008. július 13., vasárnap

Szülinapozás :)














Sziasztok! Bocsika a késői frissítésért ez még a szülinapom leírása!!!!! Nos hát nagyon jó volt a szülinapom! Reggel 8-kor hazajöttem Sanyitól! itthon voltam, gépeztem,átmentem mamáékhoz mert ők is megköszöntöttek... Aztán 10 óra körül eljött a Sanyi hozzám megköszönteni..kaptam tőle egy óriási rózsacsokrot és egy édi plüssmackót :)) Itt volt nálunk kb fél 12-ig...utána eljött hozzám Papa is..ő is megköszöntött, kaptam tőle is egy gyönyörű virágcsokrot!! Miután elment papa, elmentem a mamához mert volt tartva egy kis szülinapi buli nekem! Kaptam egy nagyon fini gyümitortát Hello Kitty-s marcipánt! Sanyi is ott volt mamáéknál,ezután kimentünk a Tescoba vásárolni az esti bulihoz! Utána hazamentem készülődni mert 5-re már mentünk Sanyiékhoz öcsémmel! Ott voltam 8-ig! Grilleztünk,pörköltet főztünk stb...Sógorom elvitt egy darabig motorral,jogsi nélkül, Simsonnal, 2 személlyel :DDDD Kimentem Niky elé az állomásra mert nem tudta merre kell jönni! Mikorra odaértünk már tisztára elvolt szabadulva a pokol! :D Enyén bevoltak rúgva...öcsém is! Ott voltunk drágáméknál negyed 11-ig, aztán goo City! Emi,Dalma,Palika,Lalika,Sanyi,Niky és én :DD Vonultunk az utcán mint egy csorda XDXDXDXD Nagyon jót buliztunk a cityben!! :) Én is kicsit berúgtam, de tudtam magamról :)) Nah mindegy :)) Nikymre totál rávolt kattanva a Sógorom! Mondta neki : "Te vagy álmaim nője :D" Én annyit röhögtem! Bent volt a Zsiga is a discoban, vele is buliztunk! 3-kor hazajöttünk a discoból! Otthon is ünnepeltünk egy kicsit (kettesben :P) Szóval ilyen jól telt el az én szülinapi bulim :)))

5 megjegyzés:

humanobserver írta...

nice snaps !

Balázs írta...

Kircsik lettek a képek. Biztos jó szülinap lehetett. Puszcsi

Szaszácska írta...

Köszike Balázs :)

Balázs írta...

Hát nagyon szívesen! A képek alapján biztos jót partyztatok és ott volt mindenki aki számít. Hát sajnálom, hogy nem tudtam elmenni... Sok puszcsiii

Szaszácska írta...

Hát igen, jó lett volna azért ha eljössz!!! Mert hát a barátom vagy!! :))
Puszcsíííí