2008. július 14., hétfő

Vizes Hartai horgászat :)


Szióka! Ismét itt! Már megint ilyen korán keltem, bár most korán is feküdtem...már 10-kor ágyban voltam! A tegnap délelőttöm olyan szokásosan telt, neteztem,tv-ztem! Aztán hívott Sanyi,hogy van-e kedvem egy hartai horgászathoz! Hát persze,hogy volt kedvem...hisz imádok horágszni! Csak az volt a baj,hogy elkezdett esni az eső, és nagyon hideg lett...a szél is szinte viharos erejű volt! Zsiga befűtötte nekem a kocsit és be is ültem..egyből nem fáztam! Zenét hallgattam, nagyon elvoltam..csak rossz volt egy kicsit egyedül a kocsiban :( Legfőképpen szerelmem hiányzott pedig ott volt tőlem két méterre, nah de akkor se ült mellettem...de azért egy-két csókra odaugrott! :)) Annyira imádom,hogy azt már szinte szavakban lehetetlen kifejezni, ő a mindenem! Erre rájöttem fél év alatt! Ő az az ember akire eddig vártam! Nos visszatérve a horgászathoz! Egy amúrt és egy pontyot fogtunk...vagyishogy fogott Sanyi! A többieknek még kapásuk se volt! Hát ilyen a horgász szerencse :) Azt tudjátok-e,hogy kívánnak a horgászok egymásnak jó kapást??? Hát így : Görbüljön a bot :D Nekem úgy tetszik :D Ma még nem csináltam semmi érdekeset, felkeltem..ettem egy szem pogácsát..de egyáltalán nem is kívánom..kicsit száraz aztán így már nem is olyan jó! Nah majd még jövök ma biztosan! Nem tudom Sanyiék ma mit találnak ki! De szerintem ma itthon leszünk mert eléggé hideg van kint ahhoz képest, hogy nyár van! Ennyit tudok írni! Puszcsíííí

Nincsenek megjegyzések: