2008. július 9., szerda

Király délután :)


Szióka! Hát nagyon jó volt a tegnap délután! :) Taliztam Vivivel fél 4-kor elmentünk a Szilvihez! Jól kibeszélgettük a régi dolgokat! Nagyon jókat nevettünk egyes dolgokon :D Dehát gondolhatjátok milyen ha 3 csaj összeül beszélgetni! :) Fél 6-ig Szilvinél voltunk! Aztán elindultunk még központozni! Hát hirtelen nem tudtuk mit csináljuk, pár perc gondolkodás után arra jutottunk,hogy kiülünk a Korona elé Capuccinózni! Jó kis habos Capuccinó...nincs is annál jobb! Isteni finom volt, csak az volt a baj, hogy az idő nem volt annyira jó dehát mindegy :) Minket nem tarthat vissza az időjárás sem :D Hát nem volt valami nagy forgalom a központban! Gondolom a hűvős idő miatt mindenki inkább othhon punnyad, de mi persze nem ebbe a fajtába tartozunk! :) Nah miután bevedeltük a kávékát, folytattuk a "túrát", átmentünk a Nagy ABC-be vettünk egy olyan nagy Chipset be is kajáltuk szépen! Nah de ugorjuk egy kicsit még vissza az ABC-hez, jövünk kifelé nagyban, azt hittem csak káprázik a szemem, látom,hogy egy öreg a Lajos bácsi...cipőjéről folyik le a víz! Na én azt hittem,hogy csak belelépett a vízbe! Dehát utána mikor egy kicsit elhaladtunk mellette láttuk ám,hogy folyik a lábán végig a pisi! Szerintem kotta részeg volt az öreg! Na de miért kell ennyire berúgni ezt nem értem :S Jó, hogy kicsit bepityókázik az ember...mert azt én is szoktam ( de csak discoban persze), nem vagyok én alkesz! Nah mindegy ennyit az öregről! Ezután beültünk az Apaji buszmegállóba, bezabáltuk a chipset, és elkezdett esni az eső, de nagyon! Elindultunk Viviékhez, ott voltam 8-ig nagyon jól elvoltam! Szóval ilyen mozgalmasan telt Vivikémmel a délután! :) Sanyihoz kb 9-re mentem mert addig maszekolt! Szegénykém nem csak,hogy fáradt volt de még nagyon beteg is! Ott voltam hajnal 2-ig nála! Hazaért öccse, mert még este 10-kor elindultak kecsóra, és hozott nekünk a mekiből 6 db sajtburgert! De én abból csak 2-őt ettem,jól is laktam vele! Tiszta aranyos volt! Nagyon jól esett,hogy ennyire bír engem az én sógikám! Hazajöttem és nem tudtam elaludni hajnal 4-ig! Pötyögtem a telómon...vagyishogy játszottam! Nah most jó sokat írtam! Csak győzéttek elolvasni :)) Pusznyussz (K)

Nincsenek megjegyzések: