2008. július 16., szerda

Good day :)


Szióka! Ismét itt vagyok! Nagyon jól sikerült a tegnap délutánom,hisz szerelmemmel ünnepeltünk! Azt ünnepeltük,hogy végre kifizették a maszek pénzét..nem is keveset! Ezért elvitt engem tegnap vacsizni, nagyon fincsit ettünk! Brassóit, ja és Sanyim még evett 3 tányér Jókai bablevest.....Rájöttük,hogy inkább ide érdemes járni a Szentmiklósi fogadóba mert sokkal olcsóbb mint a Bojtár...hát tegnap 3400 ft-ot fizettünk a Jókai Bablevesért,2 Brassóiért,3 Őszibarackléért,egy káposztasalátáért! Hát ugyanez a Bojtárban kb 5000 ft lett volna..azért nem mindegy, és azért a minőség is ugyanott van! Mert tényleg nagyon finom volt a kaja és ízlésesen is volt tálalva! Szóval semmi okunk nem volt panaszra! Miután degeszre kajáltuk magunkat, elindultunk haza a Sanyiékhoz! Nagyon jól elvoltunk, Tv-zgtettünk, stb.. :PPPP! Aztán bealudtunk és arra lettünk már csak figyelmesek,hogy már itt van éjfél mennem kell haza! Ilyenkor hétköznap csak éjfélig szoktam általában Sanyinál lenni mert ha tovább vagyok és felébresztem, utána már nem tud visszaaludni! Nagyon rossz alvó! De mikor mellette vagyok akkor legalább megnyugszom mert tudom,hogy tényleg alszik :)) Imádom nézni, olyan kis édes alvás közben :)) Hát ma viszont még semmi érdekes nem történt velem, szokásosan felkeltem és már ültem is ide a géphez...megettem a reggeli Milka Túrórudim..aztán most írkálok a blogba! Szerintem még jönni fogok ma biztosan!! Jah a hétvége már megint elég mozgalmas lesz, legalábbis eddig úgy néz ki...megyünk kecskemétre vásárolni a reggel fél 8-as busszal! Szerintem a delessel meg már jövünk is haza, estére pedig disco! :) Vasárnap meg egésznap pakolás mert hétfőn már indulunk nyaralni! Jajj de jó lesz már! Annyira várom! Sajnos majd a nyaralás alatt nem tudom frissíteni a blogot, de ígérem,hogy mindenről befogok majd számolni, képekkel, magyarázatokkal élménybeszámolókkal, mindennel fogom fríssiteni a blogot :) De még nyugi ezenh a héten még mindennap lesz friss anyag! Szóval no para :) Jk legyetek, tűt,cérnát ne egyetek :DDD! Puszika :)

2 megjegyzés:

Balázs írta...

Micsoda kircsi beszámoló. Látom mozgalmasan telnek a napjaid. Helyes. Bárcsak én is elmondhatnám ugyanezt az enyémekről. Sok puszika

Szaszácska írta...

Oh köszke a dícséretet...hát igyekszem minél jobbakat írni :))) Balázskám hidd el nekem,idővel minden rendbe fog jönni :)
Sok pussz :)