2008. augusztus 6., szerda

Szióka :)


Nah sziasztok, kedves hűséges blogolvasóim :)) Remélem sokan vagytok és nem csak magamnak írkálok itt :DD Nos a tegnapi napomon, nem történt annyira semmi...Itthon voltam délelőtt,olvasgattam még a fogyikúráról...most vagyok még csak a második napon! De kibírható egyáltalán nem vagyok éhes!! :) A vacsim tegnap 3 főtt tojás volt!! Nem mondom,hogy jól laktam...de elég volt :)) Nah azért ne szaladjunk ennyire előre a vacsihoz... Nos Évi hazaért a munkából 1 órakkor és kitalálta,hogy menjünk vissza a boltokba...jó vissza is mentünk és kb fél 5-ig vásárolgattunk! Hát a csajok már csak ilyenek, ha shoppingról van szó nem lehet ellenálni! :DD Mikor hazaértem,Sanyi hívott,hogy jó a telóm, hát én annyira megörültem...azt nem mondom,hogy tökéletesen működik...de jó a kijelző meg minden...szóval szupi! Az UV lámpa megtette hatását úgy tűnik :))) Ezután, nálunk találkoztunk babymmel, mert az öccse aludt..a betonosoknál dolgozik aztán ráesett valami! Szegénykeee!!! Úgyhogy itt voltunk nálunk...nagyon jól elvoltunk...filmet néztünk,romantikáztunk :))) Már úgy vártam,hogy jöjjön hozzám drágám, mert már iszonyatosan hiányzott!! Igaz mindennap talizunk de akkoris! :)) Itt volt nálam éjszaka 1 óráig!! :)) Király volt!! Utána lefeküdtem és 8-kor keltem fel! Megvolt a reggelim,egy alma :D
Ebédem 3 főtt krumpli... Vacsim meg kukorica! Jó kemény kaják mi?? :DD Estére megyek futni, legalább egy fél órát! Csúcsformába hozom magam!!! :) Ma van keményítő napom, magyarul zöldségnap! :) Nah ennyit tudok írni majd még jövök :) Puszika

Nincsenek megjegyzések: