2008. augusztus 7., csütörtök

Mozizás powaaa :D


Hát hello belló!! Nagyon jó volt a tegnapi nap, fél 4-es vonattal mentünk fel Pestre a Lurdy házba!! Mikor felértünk még kicsit sétálgattunk...fagyiztam mert az lehetett a vacsim, és utána ettem étcsokit szóval fullra betartottam mindent :)) 18:00-kor kezdődött a film : Ne szórakozz Zohannal! - Hát kurva jó film volt...áhhh annyit nevettem...aki teheti az nézze meg :) Imádom a vígjátékokat, de nagy bánatomra a kedvenc műfajomat szinte alig rakják a moziba : Horrort!! :) Imádom egyszerűen, legalább izgalmas, és durva :DDD Na 8-kor lett vége a mozinak, utána felmentünk mekibe...de ne ijedjetek meg...nem szegtem meg a fogyókúrát...mert csak salátát ettem!! Sanyi vett magának egy Big Mac-at meg 2 sajtos hambit! Aztán elindultunk az állomásra, 20:36-kor indult a vonat! Hát pontosan nem tom mikor értünk haza! De hozzánk 11-re...az biztos! Sanyi még feljött hozzám, itt volt fél 2-ig!! :) Be is aludtunk mert kurva fáradtak voltunk! Jajj istenem szurkoljatok,hogy ne legyen hétvégére rossz idő!! :( Mert nagyon akarunk vidámparkozni!! Nah ennyit tudok egyenlőre írni! majd még jövök szerintem, vagy nem! :) Puszikaaaa

Nincsenek megjegyzések: