2008. augusztus 7., csütörtök

Újra itt :)


Sziasztok! Gyorsan írok a blogomba, mert a mai nap már nem leszek itthon egyáltalán!! :)) Megyünk moziba szerelmemmel!!! Nos a tegnapi napomon, nem történt semmi, egész délután Sanyival voltam! Jött hozzám Babettával :)))))) Tiszta aranyos volt! DVD-ztünk a Sziklák szeme 2-őt néztük! Brutális egy film de az első része még durvább! Aki teheti nézze meg! Mármint aki szereti a horrort :) Utána átmentünk Sanyiékhoz, drágám ette előttem a jó kis Bojtártálat de én nem ehettem belőle, mert hát diétán vagyok! Ma vagyok a 3. napnál és meg kell mondjam kitűnően bírom, nem vagyok éhes semmi :) Ma tészta napom van, Kínai csípős leves volt az ebédem vagyis abból is csak a tészta! :) A vacsim pedig három gombóc fagyi lesz de rögtön utána ennem kell 3 kocka étcsokit! Ez kötelező! Ma reggel fél 9-kor keltem...elmentem a Sanyival 9-kor vásárolgatni és délben értünk haza! Jól elvoltunk mit ne mondjak! De vele repül az idő :))) Szombaton ha az idő nem cseszik ki velünk akkor megyünk Vidámparkba...nem fontos,hogy negyven fok meleg legyen, de legalább legyen egy kicsit jó idő és ne essen az idő! Jönne velünk Lalika is, szóval biztos király nap lesz :)) Csak jöjjön össze! Nah mint mondtam ma már nem jövök többet mert nem lesz időm! Esti filmre ülünk be vagyis nem olyan esti 18:00-ás! De lehet kettőre is beülünk, kb. olyan 9-10 fele leszek itthon szerintem!! Nagyon nehéz lesz megállni,hogy ne egyek a Mekiben, mert odavagyok a gyorskajákért! Jah amúgy mellékesen a Lurdyba megyünk! Nem annyira szeretem de azért mozizni tökéletes lesz :)) Nah ennyit tudok írni! Pussz-Pussz!!

Nincsenek megjegyzések: