2008. augusztus 5., kedd

Hello Bellóóó :)


Nah újra itt vagyok :) Bocsi,hogy a Vasárnapról még nem is írtam, de úgy igazán nem történ semmi érdekes, csak Sanyi elvitt este vacsizni, én nem tudtam sokat enni!!! Mert egyszerűen már összevan a gyomrom szűkülve!! Ennyit a Vasárnapról!! Nah a tegnapi napom elég jól telt :))) Délelőtt itthon voltam, és fogyókúra tippeket olvasgattam, aztán meg is találtam a nekem valót...a 90 napos diéta! ma kezdem :) Dehát mellette fogok még kondiba is járni mert szeretnék a hasamon izmosítani! :) Ha sikerül a diéta akár 9 kg-ot is fogyhatok! Szóval tök jó!! :) Megváltozik a teljes étrendem!! :) Kicsit nehéz lesz kibirni, mondjuk én egyébként se szoktam sokat enni szóval mindegy is... :) Aztán délután jött hozzám szerelmem, csináltam neki amerikai hot dog-ot, ami úgy néz ki,hogy meleg kifli, benne a virsli tetejére majonéz és rá sült hagyma!! Hát nagy sikere volt, hipp hopp el is fogyott! Én is akartam belőle enni, de mire kész lett már egyáltalán nem is kívántam!! Utána elhatároztuk babymmel,hogy elmegyünk mamához! Fél 5-kor mentünk! Előtte még kitakarítottam anyunak! :) Aztán jött babykém és elmentünk a mamához! odaértünk,beszélgettünk kicsit, aztán mama elhatározta...hogy menjünk el pizzázni! El is mentünk, nagyon jó volt a hangulat! Viccelődtünk meg minden! Fél 9-ig ott voltunk Abbáziában, nem hiába...ott a legjobb a pizza :) Utána még kicsit visszamentünk mamához...és elmentem WC-re...és képzeljétek el,hogy elfelejtettem,hogy a zsebemben van a telefon és kicsúszott...és beleesett a WC-be, annyi is neki....nagyon mérges voltam...de így már mindenképpen ráfér egy szerelés, mert amúgyis a hangszórója is rossz volt!!! Utána elindultunk haza, és elkezdett olyan szinten fújni a szél,hogy majd elvitt minket!! Féltünk,hogy elkap minket a jégeső!! Gyorsan befutottunk a házba!! Akkorákat villámlott meg minden, meg dörgött is! Húúú... Én mondjuk imádom nézni a vihart, tom nem vagyok normális dehát ezvan :D nincs mit tenni :)) Nah itt volt nálunk a Sanyi hajnal fél 1-ig, jól be szundítottunk egymás karjaiban!! Nagyon szeretem, és örökre csak vele akarok lenni!!!! Ma még nem történt semmi extra! Meg volt a reggelim, két banán...aztán az ebédem meg 20 dkg sajt lesz a vacsim, meg ugyancsak sajt de csak 5-10 dkg.... Keméééény :D De kibírhatóóó! Nah puszcsi muszcsííí!!!

4 megjegyzés:

Balázs írta...

Hát ehhez a naphoz nekem is kell írnom. Elöszőr is nekem nagyon tetszik h ha le akarsz fogyni. Nem azt mondom ezzel, h most nem vagy így jó hanem h úgy számomra kircsibb leszel. Igaz a Sanyinak kéne megfelelni nem nekem :D Mint ahogy mondtam hasonló diétát folytat az uncsitesóm is. Neki jól bevált ez. Elvisznek vacsorázni meg minden te meg nem bírsz enni?? :D Hát h van ez? :D A telóddal ami történt az meg állati nagy szerencsétlenség :S:S Én a helyedben olyan mérges lettem volna h még le is húztam volna :S:D Hát én sztem nem éri meg javítattni mert a javítása többe kerülne mint a teló maga. 31e Ftért van függetlenül mind a 2színben nálam ilyen teló. De mondjuk jobban ajánlom a Z610i pinket 35ért.

Balázs írta...

Jah és mégegy dolog. Én nagyon irigyellek h a Sanyival ennyit együtt tudtok lenni. Hát teljesen megváltoztál sztem amióta jártok. Olyan komoly csajszi lettél dolgokban. Ez tök kircsi. Szerintem így elég sokáig lesztek együtt ha a Sanyi ki nem dob a fogyókúra miatt :D De hülye lenne sztem. Most még nem tetszik neki de majd a végeredmény. Az jó lesz :D

Szaszácska írta...

Szia Balázs! Elősuör is köszike,hogy írtál hozzám :)) Hát igen, én is örülök,hogy végre rávettem magam a fogyókúrára! Hát muszáj valamit csinálni!! Nem ülhetek itthon tétlenül nagy segget növesztve :DD Hát a vacsoráról me annyit,hogy nem is voltam igazán éhes, de Sanyi erőlködött,hogy menjünk el! :)) Ő természetesen sokat evett :D Jajj és képzeld el úgy néz ki semmi baja a telómnak, még a kijelzőjének se!! Na mit szólsz?? Hát én is nagyon örülök,hogy találtam végre egy normális barátot aki lesi minden kivánságom, és szeret is, szóval tök happy minden :)) De ti is nemsokára sokat együtt lesztek Vivivel! Úgyhogy nyugika!! :))

Balázs írta...

Na örülök akkor ha a telód rendbejön. Az csoda ha ilyeneket kibír... :D Hát tétlenül nem is ülhetsz otthon az tuti. Hát normális kapcsolat az kircsi. Épp azt beszélgettem egy ismerősömmel, hogy rám is rámférne már valami normális dolog. Úgy egy olyan ahol tök harmónikus minden. Hát hamarosan többet láthatom majd a vivit én is ebben reménykedek, hogy majd új embereket megismer és az új élet majd jót tesz neki, és persze sokat fogunk talizni. Szeretem a kis "bolondcsajszikám" :D Jah és mégegy hír: lehet mégse megyünk Anettel citybe. Beszélgettem vele erről és hát nem akarok se szarkavarást ebből, se sértődést, se veszekedést. Annyit nem ér meg az egész. Bár az Anett nem érti, hogy miért van korlátozva a személyi szabadságában de nincs gond :D:D Hát majd még eldől, hogy mi lesz ennek a sorsa.