2008. augusztus 10., vasárnap

Péntek Szombat & Kicsi Vasárnap :)


Sziasztok! Nah itt vagyok :)) A pénteki napom úgy telt,hogy Sanyi szabin volt,úgyhogy már délelőtt eljött hozzánk :)) Nagyon jól el is voltunk :) Délután fele meg elmentünk mamához, ott voltunk kb. fél 10-ig! Aztán jött a vihar és sietni kellett haza...Mamikám adott kabátot mert az eső már akkoris esett mikor elindultunk!!! Mikor hazaértünk befeküdtünk az ágyba tv-zni! Hajnali 4-kor értem haza, mert a vihar miatt nem mertem elindulni :P Nah nagyjából ennyi volt a pénteki nap! A szombati napom elég jól telt,igaz nem úgy ahogy terveztük..mert az idő sajnos nem úgy alakult,hogy lehetett volna menni vidámparkba...nah de sebaj majd talán jövőhéten :) Délelőtt itthon voltam számítógépeztem, Sanyiék meg meszelték a szobájukat! Aztán hívott Sanyi,hogy menjek el hozzá megnézni,h sikerült a szoba! Hát nagyon ügyesen kifestette...kékeslilás a fal! Nekem nagyon tetszik! Az én falamra is ráférne már egy festés...sötét rózsaszínt akarok, fehér playboy nyuszikkal! Az tök cuki nem? :) Ettem a Sanyiéknál dinnyét meg anyósommal beszélgettem ameddig szerelmem fürdött no meg készülődött! Aztán eljöttünk hozzánk beszárítottam a haját, meg kivasaltam...hát naon tetszett az eredmény! Nagyon jól nézett ki Sanyi, mint mindig :) Aztán én is elkezdtem készülődni...necc harisnyában,farmer rövidgatyában, magassarkúban, és fekete trikóban mentem discoba! A hajam pedig fullra kivolt vasalva! Fél 9 felé bementünk a drinkbe...ott elvoltunk kb 10-ig! Aztán átmentünk a discoba, és ott volt az én régi legjobb barátnőm Szilvike a barátjával! Annyira jól elbeszélgettünk! Meg is beszéltük,hogy majd valamelyik nap délelőtt elmegyünk csavarogni! Utána negyed 11-kor jött Dóry!! Utána már hárman beszélgettünk! Iszogattunk! Jól elvoltunk! Után mentünk táncolni, Szilvike is odajött hozzánk! Picit becsiccsentettem! :$ Kimentünk levegőzni, Szilvike,Sanyim meg én! Utána még bementünk a kis teremben táncolni,de Dalminak és Dórinak nem volt kedve ott táncolni! Úgyhogy csak hárman maradtunk a kisteremben :) Kicsit rosszul éreztem magam aztán mondtam Sanyinak,hogy menjünk haza, Fél 3-ra odértünk hozzájuk! Aztán pihengettünk, és fél 6 fele értem haza! Ma meg negyed 10-kor keltem...ide ültem a gép elé és írom a blogot :)))
Nah ennyit tudok írni! Puszika

Nincsenek megjegyzések: