2008. augusztus 1., péntek

Újra :)


Nah itt vagyok újra! Ne haragudjatok már,hogy nem frissítek mindennap, de olyan zsúfoltak a mindennapjaim! Negyon keveset vagyok itthon! De nem baj mert jól tellik a nyár :)) Még nem is számoltam be a Kecel fesztről! Hát valami eszméletlen buli, aki teheti mindenképpen menjen el a Club Koronába! Eszméletlen jó hely, nagyon jól éreztük magunkat! Szerelmemmel,Sógorommal,Gyulával voltam!! Pénteken és szombaton is múlt héten!! 40 000 ember bulizott progressive zenére :) Nah de más téma, tegnap szokásosan Sanyimnál voltam, szereltük a motrot..dehát nem sikerül megcsinálni, úgyhogy még mára is maradt szerelés!! Ma talán már kész lesz :) Utána befeküdtünk a szobába romantikáztunk kettesben, ez már szokásos mindennapunk így tellik el! Ilyen szerelmesen! Jah és tegnap hajnali fél 3-ra értem haza! Sajna nem tudtuk,hogy húllócsillagok vannak, és Sanyim vette észre de én akkor már itthon feküdtem az ágyamon, de azért értekeztünk telefonon :)) Kívánt is Sanyi a húllócsillagtól, kiváncsi lennék,hogy mit...de ha elmondja akkor nem teljesül! Úgyhogy inkább maradjon csak az ő titka :) Holnap kártyaversenyem lesz a strandon, akit esetleg érdekel még a Texas Holdem Póker verseny, az jelezze nekem, akár itt a blogomban akár, msn-en vagy emailban...bárhogy :) Délután 1-kor lesz a Kunszentmiklósi Strandon, 1000 ft a nevezési díj, az első három nyeremény kupa, ingyen bográcsos kaját és ingyen strandbelépőt kap aki indul ezen a versenyen! + ezen a napon lesz még ugyanitt a Strandon a Média fesztivál, ahol különféle táncosok fellépnek, többek között break táncosok és afrikai táncosok, és erre a belépő ingyenes :) Szal aki teheti szerintem látogasson el! Ezek a programok délután 2-kor kezdődnek! Holnap estére meg valószínüleg megyünk discoba, de nem biztos még mert lehet szerelmemnek dolgoznia kell! Mert eléggé nagy telószámlát csinált...most nem írom le mennyi, legyen annyi elég,hogy nagyon sok! :D Ezt ki kell fizetnie és ezért vállalt egy kis maszekot! A mai napon még nem történt velem semmi extra, uncsizok nagyon, és várom babymet mert nem rég kért kilépőt, de még nem ért ide hozzám :(( De szerintem hamarosan betoppan már az életem (LLL) Nah puszcsika mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések: