2008. augusztus 20., szerda

Jó kis nap :)


Szióka! Tegnap nagyon jó napom volt, meg tegnap előtt is! Mindjárt el is mesélem,hogy miért! Nos hát, hétfőn elmentem Sanyival fodrászhoz...annyira király lett a haja...uhhh nagyon tetszik! Aztán haza se tudtunk menni, apu már jött is értünk mert vitte Sanyit horgászni! Mi meg kitaláltuk Évivel,hogy ameddig apuék horgászni mi elmegyünk csavarogni! Évi meghívott vacsizni, de ne aggódjatok nem szegtem meg a diétámat! Csak rokfortos vegyes salit ettem és ásványvizet ittam! Jól elvoltunk meg minden :) Aztán elindultunk haza, pont taliztunk apuékkal és felvettek minket, szóval szerencsénk volt! Igaz kicsit kényelmetlenül utaztunk hazáig, majd kitröt a nyakam, mert elől a Sanyi ölében ültem...hátul tele volt peca botokkal! Hazaértünk, apu hazavitta Sanyit, én addig játszottam a kiskutyánkkal ameddig Sanyi nem fürcsizett.. :) Nemsokára már csörgött is a telóm,hogy mehetek hozzá! Nagyon jól elvoltunk együtt :) Szokás szerint! Hajnalban jöttem haza, pontosan nem tom hánykor! Hazaértem kb. 10-ig aludtam! Felkeltem, gépezés meg kiskutyával játszás! Nagyon igényli a törödést! Évihez átmentem, nagyon jól elvoltunk...szórakoztunk...csináltunk gyurmából kukikat :DDDD Nah jó ne nézzetek minket ovódásnak...de igen jó volt :D Annyit nevettünk,az Évi huga meg besértődött,h a gyurma nem erre való :D Kb. 4-ig voltam az Évinél, aztán hívtam Sanyit,hogy mikor talizzunk...de pont aludt...úgyhogy nem zaklattam...de nem sokára vissza is hívott,hogy akkor mehetek amikor akarok! Nah én gyorsan fürcsiztem, meg elkészülődtem...Sanyinak és Sógoromnak vittem zenéket és már itthon se voltam! Sanyiéknál elvoltunk 7-ig...utána elindultunk be a központba! Beültünk vacsizni, de megint nem szegtem meg a diétát, megint csak salátát ettem! Jó vagyok mi? :P Pedig mellettem ették a jobbnál jobb kajákat! Sültkrumplit,meg tésztákat! Amúgy Vivivel,Évivel,Sanyival voltam. Nagyon jó volt a hangulat, elbeszélgettünk meg minden...viccelődtünk. Átmentünk a citybe, ittunk egy-egy innivalót és indultunk haza! Viviékhez mentünk, mert Évinek ott volt a biciklije...elbúcsúzkodtunk Vivitől és már indultunk is haza! Utána évitől is elbúcsúzkodtunk és mentünk Sanyiékhoz! Csak a miénk volt a szoba mert öccse elment Kecsóra...és csak éjfél-1 óra felé ért haza! Addig naon jól elvoltunk! Hajnal 3-kor értem haza! Ahhoz képest naon korán felkeltem! Felkeltem, megettem a reggelimet...két fürt szőlőt és most itt vagyok és írom a blogot!! Jah rakok be a kiskutyánkról képet, mert megígértem! Nagyon kis imádnivaló :) Ma lesz miklóson is tüzijáték,úgyhogy nem valószínű,hogy megyünk Pestre! Itt is jó lesz! Nah ennyit tok írni! :) Puszika!!

Nincsenek megjegyzések: