2008. augusztus 16., szombat

Mozi,Ottalvás:)


Szióka!!! Bocsika,hogy nem frissítettem de most bepótolom :) Csütörtökön nagyon jó napom volt! Délelőtt apuval voltam pesten, aztán hazaértünk dél körül...gépeztem,tv-ztem...néztem a kedvenc sorozatom, A Playboy villa lányait!!! Nagyon király sorozat Hugh Hefnerről és három bájos barinőjéről szól akik mellesleg gyönyörű szőke csajok :) Nah de témaváltás...fél 5-ös vonattal felmentünk Pestre a Lurdyba Sanyival, mozizni! De hát, 6-ra értünk fel mert késett a vonat..így nem tudtunk beülni a 6 órási előadásra! 20:15-kor kezdődött a film! Addig vásárolgattunk! Sanyi vett magának 4 pólót meg nekem vett egy sárga szaggatott miniszoknyát! Állati jó! Nah beültünk a filmre : Az üresfejűt néztük! Nagyon jó kis vígjáték!! :) nekem legalábbis nagyon bejött :)) Imádok moziba járni :) Ezt a filmet is merem ajánlani mindenkinek!! Fél 1-re értünk haza, és ép,hogy hazaértem már dőltem is be az ágyba! Nagyon fáradt voltam!! Csak nem tudtam aludni, ugyanis begyulladt a szemem a vonaton a huzattól és olyan érzés volt mintha benne lenne egy szempilla és szúrna!! Nah de nagy nehezen elaludtam! Utána felkeltem, és beültem a gép elé! Kicsit uncsiztam aztán hipp hopp itt lett délután! Néztem megint a Playboy villát! :) Aztán negyed 4-kor jött hozzám Sanyi és indultunk be a központba! Megvettük a PS2-höz a Tekken 4-5-öt! Sanyi vett 2 nadrágot és egy felsőt meg nekem vett egy sárga nyakláncot meg fülcsit!!! :) Kb 5 óra felé hazaértünk és aputól elkért a sanyi,hogy nem-e ott aludhatnék nála! És megengedte,szóval indultunk is a Sanyihoz! Megettem a "vacsimat" 3 gombóc fagyi :D Jó volt! Utána beültünk Tekkenezni Sanyival! Öccse éjfélig dolgozott! Úgyhogy addig miénk volt a szoba! Utána befeküdtünk az ágyba és TV-zgettünk!! :) Aztán be is aludtunk! Felkeltem reggel 7-kor aztán beszélgettünk Sanyival! :) Kis drágám, annyira imádom! Kb. 9-kor hazajöttem és most itt vagyok! Nemsokára hozzák a kis kuvaszunkat!!! Már alig várom! :) Nah ennyit tudok írni! Most elég sokat írtam olvassátok! Puszi hegyek (K)

Nincsenek megjegyzések: