2008. augusztus 3., vasárnap

Király nap :)


Szijjaaasztok! A tegnapi napom, eléggé mozgalmasan telt! Délelőtt itthon voltam, hajat mostam meg készülődgettem, aztán 1-kor elindultunk a pókerversenyre, Apuval,öcsémmel :) Odaértünk és segítettünk apunak székeket vinni meg ilyesmi, szal készülődtünk a versenyre! 2-kor kezdődött a verseny 15 nevezővel, ebből csupán ketten voltunk lányok! Apukámmal kerültem egy asztalhoz...előbb kieesett mint én :)) 2 órától este 8-ig tartott a verseny...döntő asztalos voltam, de sajnos kevés volt a pénzem a többiekéhez képest..és így csak 6. lettem! Lehettem volna dobogós is...csak borzasztó szerencsétlenül jártam...végig az utolsó lapig 2 párom volt és az egyik csávónak kidobott még utolsó lapra egy flush-t...nagyon mérges voltam :S Dehát mindegy, nem lehet mindig nyerni! Nagyon jól alakult a pókerverseny, nagyon jó volt a hangulat! Jajj a szerelmem egész végig ott szurkolt nekem, meg anyukám és Évi is :) Szóval nagyon jól esett :)) Utána babymmel, néztük a strandon a műsort mert média fesztivál volt, nem voltak annyira sokan, de szerintem nagyon jó programok voltak...nekem legjobban az afrikai táncosok tetszettek :)) Aztán fél 9 felé elindultunk haza, hogy megyünk majd a discoba, szerelmem hazament letusolt és jött vissza hozzám, én is addig készülődtem! Öcsém is jött velünk, átmentünk Éviért és indultunk is befelé! Hát nem volt értelme nagyon bemenni, mert naon szar volt a buli, el is jöttünk fél 2-kor haza... :S Évi úgyis a Vivivel volt! Ők nem unatkoztak :DDD Elmentem Sanyihoz...nagyon jól elviccelődtünk! Szeretek vele kettesben lenni, főleg,hogy egésznap csak tömegben voltunk és nem tudtam vele annyira foglalkozni! Nah szóval ennyi volt a tegnapi napom, röviden :) Pusziiiii

Nincsenek megjegyzések: