2008. augusztus 10., vasárnap

Csáóóó :)


Hát sziasztok! A tegnapi napom elég punnyadósan telt, szinte nem is csináltam semmit! Másnaposággal küzdöttem! :D Nah jó nem...de azért a gyomrommal nem volt minden rendben :D Itthon voltam agész délelőtt, na meg Dalmáéknál is...beszélgettem velük! Megbeszéltük hogyha van kedvük elmehetnénk a héten vidámparkba és állatkertbe :) Tök jó lenne :) Csak az a baj,hogy Dalmi most dolgozik :( Nah mindegy! Ezután jött Sanyi hozzám, tv-zgettünk meg szurkoltunk anyunak a pókerhez :))) Utána visszamentünk a szobába! Sanyinak olyan szinten megfájdult a foga,hogy majd megőrült...elakart még este menni fogorvoshoz, de a fogorvos nem vállalta el mert felső fogat kell húzni! De azért rendes volt mert adott neki egy szurit,hogy ne fájjon a foga, de szegény szerelmem így se sokat aludt az éjszaka! Miután elment, lefürcsiztem és néztem a Nicsak ki beszél még-et...vagyis úgymondván néztem volna, ha nem alszom el! De végülis már láttam,úgyhogy..nem olyan nagy veszteség...de nagyon szeretem azt a filmet :) Lehet ezen a héten is megyünk moziba mert mostkezdik el játszani az Üresfejűt, láttuk a bemutatóját...marha jó kis filmnek néz ki :) Nah de ez még a jövő zenéje,hogy megyünk-e vagy nem! Nem rég ment el tőlem a szerelmem, ment fogorvoshoz...most talán megszabadul a fájdalomtól! Szegénykém...nem akarta,hogy elmenjek vele, mert nem akarta,hogy lássam miközben szenved! Végülis érthető mivel férfi! Ma tartok a diétám 7. napjánál...eléggé jól bírom! Szerintem hatásos is, mert ahogy láttam ment lentebb a hasam! De lehet csak beképzelem magamnak nem tudom! Na a lényeg,hogy végig fogom csinálni :) Van bennem nagyon sok akaraterő :) Nah egyenlőre ennyit tudok írni! Majd még ha eszembe jut valami akkor jövök! Addig is puszilok mindenkit és legyetek rosszak :)

Nincsenek megjegyzések: