2008. augusztus 17., vasárnap

Király napok :)


Szióka! Itt vagyok! Most megint behozom a lemaradásomat! :))) A szombati nap naon jól telt, délelőtt hazjöttem Sanyitól, utána átmentem Éviékhez mert itt volt Dóry körmöt csináltatni! Apu meg hívott engem,hogy meghozták a kiskutyát! :) Úgy vártam már! Nagyon édes kis gombóc, majd teszek fel róla képet! Nekem nagyon tetszik!Játszogattam vele egész délutánig,meg átjött Évi meg Anna is, Lalika is kijött és teniszeztünk! Átmentem Évihez ezután,segítettem neki kiválasztani miben jöjjön discoba! Után jött hozzám Sanyi,hogy ő is megnézze a kis jövevényt :):):) Utána bementünk a szobába, kivasaltam a haját...én is elkészültem...aztán nemsokára itt is lett 9-óra..átmentünk Éviékhez mert kisbuli volt nála! Tök jó volt!! Jól elbeszélgettem mindenkivel, meg piálgattunk! 10 órakkor indultunk be a discoba (Sanyi,Lalika,Balázs,Vivi,Dóri és én) Nem is tudtunk,hogy ilyen különleges party lesz, a city 14. születésnapja...nagyon jól éreztük magunkat! Nyertem egy üveg pezsgőt is:)) Szóval király volt a buli...Sanyival elindultunk haza, kicsit összevesztünk sajna...de fél óra múlva már ki is békültünk! Elmentem Sanyiékhoz még hajnalban! Aztán összebújtunk egy kicsit, kettesben romatikáztunk! Hazaért öccse és úgy bevolt rúgva,hogy beesett a szobába :DDD Olyan jókat nevettünk rajta, majd megszakadtunk :D Utána hipp-hopp itt lett a hajnali 5,indulnom kellett haza! Hazaérte, épp,hogy bedőltem az ágyba már aludtam is! 11-kor keltem fel! Sanyi rögtön hívott is, megbeszéltük,hogy jön hozzám 2-re! Addig átmentem Évihez megbeszélni a tegnapi buli eseményeit! Hát ő is legalább annyira jól érezte magát mint én! Ideért hozzám a Sanyi beszélgettünk,meg romantikáztunk meg ilyesmi :) Utána bementünk a központba csavarogni! 6-ig csavarogtunk,utána elmentünk Török mamához! Ott volt 8-ig, még egy kicsit sétálgattunk és elindultunk haza! Eljöttünk hozzánk és néztük a Nicsak ki beszél most-ot! Vagyis néztem volna ha nem alszok be! Sanyi meg nézte ahogy alszom! Tök cuki volt :DD Nagyon szeretem a drágaságomat, olyan jó vele! Nem akarom elveszíteni! Utána hazament Sanyi,lefürödtem...és már szusziztam is tovább!! Nah így teltek nagyjából a napjaim, csak győzzétek olvasni! :) Puszika! Nah ennyi :)

1 megjegyzés:

Balázs írta...

Tökéletes hétvége!!! Nagyon irigyellek érte. Sajnos nekem már régen volt ilyenem, dehát ahogy láttam megtaláltad a blogban :) Hát folytatás ma este az elmaradt 4hónappal. Írtam vissza neked ám kommentet majd írj. Puszi